I DON'T WANT TO PLAY THAT PART


så jag snodde elins bild. från johannas girlsnight i maj år 2010. för att det är värnlösa barns dag idag. och hon som har bytt identitet fyllet år idag. och jag kollar på vänner hela förmiddagen och har dock redan haft besök av kusin och hans johanna och sen speglat mig så fort  de gick och märkt att jag visst såg helt presentabel ut. i min onepiece.
läser ganska mycket och har ersatt min dator med min mobil. man kan liksom göra allt. förutom att ta fina bilder. och det gör jag ändå inte.
mellandagsrean var trouble, visste inte om jag skulle dyka in där alla var eller där ingen var. julafton var relativt tom men ändå mysig för man hade ändå matkoma hela tiden. första timmarna in på juldagen stod jag och blev av med känseln i tårna men hade nog några av de roligaste timmarna på hela lovet och fick typ årets finaste kram.
igår mysfikade jag med elin och såg killen jag har en tiniminicrush på och en annan kille som jag känner igen men inte kan placera. just nu känns det som att det var kenzas pojkvän men nja, tror inte det va.
har i alla fall äntligen den där grå koftan från h&m med armbågsskydd eller vad det är och inget knytband i midjan som alla nästan perfekta koftor verkar ha. imorgon ska jag antagligen till kista och ja  det var väl mitt liv i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0