PUT YOUR ARMS AROUND ME AND I'M HOME


mina sanna vänner.

hahaha nu va jag ju rolig till och med. ont i revbenen för jag skratta så mycket.
har lust att skicka ut ett sånt där hejjaggårisjuan-sms och ba "tjo görs då?" till alla jag aldrig pratar med. kanske till och med lägga till ett typiskt desperat-kille-sms och ba "vi kanske kan ses nån dag?" fastän man inte ens vet om personen man pratar med bor på blåsbo eller i västerfärnabo.
ta inte åt er.
har inte nummer till folk i västerfärnabo.

idag har jag klippt håret. färgat håret. haft en trevlig middag. sett film med familjen. och nu ska jag ha typiskt tjejsnack om fina pojkar och så var det med det.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0