HOLY CRAP IT'S A TRIANGLE OMG SO HIPSTER CAN'T BREATHE AHHH FREAKING TRIANGLE


lurig.

slutade 3 timmar tidigare idag. köpte julklapp och är snart nöjd med dem. ätit pepparkakor och världens godaste mandarin. fixade glögg som var äcklig så jag hällde ut den igen. ryser åt alla jullåtar jag lyssnar på. snön är här, precis nu när jag vill det. valpen ligger i mitt knä och jag förstår inte hur hon tycker det är bekvämt. selma ligger nedanför och grymtar som en trasig gris. de båda gav mig världens finaste välkomnande när jag kom hem.
jag känner mig allmänt lugn (lite tråkig nästan) och som att livet hunnit ikapp sig själv. bläddrar igenom florasblogg.se och nu kan julen få komma för nu är det inget konstigt med det längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0