AND TAKES A LOT OF LOOKING AFTER


hatar när datorn inte vill para sig med bloggen som den borde.

mamma och pappa körde en spontan-kryssning och är borta tills imorgon. ba tjena.
kusinen och mostern med. jag hoppas att de alla fyra dricker sig riktigt påverkade och har äckligt trevligt.

jag själv har kommit fram till att när jag är hemma ensam får jag äta precis det jag vill.
betyder att jag får plocka ut alla vattenkastanjer ur wok-mix-påsen och snabbt steka samt äta bara dom. skyll er själva att ni får alla äckelgrönsakerna.

hundarna har vant sig vid endast min närvaro, lugna och fina.
"calm - submissive state." thank you cesar millan.

teven har gått varm sedan jag vaknade imorse. förutom då jag tog en timmes powerwalk med mina calm-submissive-hundar. bästa promenaden någonsin.
och så vidare.
ofräsch och blogg-beroende.
annars äre bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0