HANDLE IT



hähähäh, hihihehe
skrat skrat skrat.
poff.
vem kom på det här med kläder egentligen?

små små steg. hemska telefonsamtal. stelnade personligheter. iskalla rum. oplanerade möten. livsfrågor. dödsångest. trasig musik. sömnsvårigheter. felaktiga uppvaknanden. förhoppningar.
(jag jobbar med det där, det är mitt handikapp)

ska till skolan om 2 timmar. le med folk som ler med mig och skratta med folk som skrattar med mig. prata hemligheter och inte hemligheter och dricka kaffe som inte är särskilt gott. och sen är det helg. jag är jävligt glad. har bara ett litet handikapp.

såg på ana ginas webshow igår när jag försökte somna. hanna hellquist var med och pratade om dejting och om att prata om allt. bra ju. för varför ska man inte prata om allt?
det är inte som att man visar sig svag. det är bara att man är ärlig.
sen kan man ju välja vilka man pratar med vad om. aldrig berätta sanningen för någon som saknar förmågan att förstå, som jag koncentrerade mig på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0