COLOR ON THE WALLS


High-five:ar mig själv för att jag faktiskt inte är så jävla tråkig.
Försöker lista ut vad jag gjorde för ett år sedan, men vi var visst jävligt hemliga just precis för ett år sedan.
Skrattar högt och pratar med mig själv.
Har listat ut vad räta-rader-längs-mattan beror på.
Känner besvikelsen över att Mammas Chokladbollar-burken inte innehöll några chokladbollar utan fula havreflarn. Finare än mina och Johannas svartbrända men ändå fula och äckliga.
Pappa kom hem med lunch en halvtimme efter jag ätit frukost. Vet inte vad det var han kom in med men jag är säker på att det luktade konstigt.
Ikväll är det Kreta-reunion och jag måste kirra fotoramen så att bilderna kan stå där och rulla fram utan att jag behöver peta på nånting.
Jävla krav alla har.
Fan vad VLT älskar Veronica Maggio.
Fan vad jag skriver när jag är ledig och ostressad.
Jävla fan vad jag svär och ja hejdå och aaa hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0