I NEED YOU TO HOLD ALL OF THE SADNESS


jag tror alldeles för mycket
och så vidare
men under ett par sekunder klickade allt
och jag var liksom jag.

när jag kom hem efter att ha cyklat med ett fult leende på läpparna hela vägen, sjöng jag så högt jag kunde, ända tills hunden förfärat började skälla. eller sjöng med? lyssnar på rebecca och fiona och älskar alla plagg där insidan av ärmarna har en annan färg slash annat mönster än utsidan. tänker på att moa ska till paris och undrar hur ofta hon kommer längta hem. och andrea som flyttar till barcelona idag. och mig som ska gå i skolan i två fula år till och kommer nog egentligen aldrig gå ut skolan. kommer alltid vilja lära mig saker och gå utbildningar och aldrig jobba för jag bara vill kunna andra saker helt enkelt. hela tiden.
ska bli normal ungdomlig comviq kompis-användare nu. hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0