NOW RUMOUR HAS IT SHE AIN'T GOT YOUR LOVE ANYMORE

i veckan har jag imponerats av cassandras hår och framförallt hennes mod. flätat in trådar i pelins hår till fin och randig fläta. skrattat åt hur singel jag är och människors konstiga uttryck. sett den enda film jag vet som skapats av pojke jag tycker om samt sett ett antal filmer om ideologier. längtat som en idiot efter stunden då jag för tillfället alternativt för en längre tid bor i new york. gråtit två gånger på en timme åt tv-serie och blivit väckt av valpig hund. intervjuat kille jag hånglat med samt en kille madde brukar hångla med. stått framför kameran vid väns fotoprojektarbetande och filmat pelins videoblogg och skrattat högt i den pga hennes turkiska låter som låtsaspråk. vunnit över pontus igen i plankan och blivit bjuden på middag. färgat hår som inte ville färgas och klippt och färgat hår som verkligen ville färgas. lyssnat på kents 999 och fått min favoritartikel publicerad på lördagsuppslaget. whatsappat med spanienvän och blivit sönderhaglad på väg hem från stall. och så vandrat omkring på inomhusloppis och köpt ett par jeans med himla konstig passform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0