DET ÄR SORGLIGT, STELT OCH MÄRKLIGT ATT PRATA VÄDER NÄR JAG SER DIG

arbetar flitigt upp en sockerkick medan jag ändå är igång och dammsuger hela huset och varvar det med reportageskrivning. det är sista söndagen innan ledig måndag. det finns ett preliminärt schema publicerat på schoolsoft, där det står att jag ska ha naturkunskap b. HAHA jag om nån ska INTE ha naturkunskap b. herregud. 

en vecka kvar av sommarlovet och jag har faktiskt ingen lust att göra någonting. hela det här sommarlovet har övervägande varit sämst och då kan det likagärna vara sämst hela sista veckan också. det där ordspråket "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" är så långt ifrån sant man kan komma.

hur som haver. han frågade imorse vad jag skulle göra idag och jag sa att jag inte ville göra nånting och då sa han men vilken film vill du se och visade en rad av förslag på sf:s hemsida och jag pekade på batman så vi ska se batman ikväll. woopwoop så har jag ansökt om körkortstillstånd också yey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0