I COULD HAVE GONE MY WHOLE LIFE NOT KNOWING THAT



saker jag tänkt på de senaste dagarna: 

att varför man ens har sommarlov när man går i skolan när man ändå aldrig kommer ha det igen
 
att man borde gå på bio ensam nån gång
 
att när jag var yngre var mitt utseende så awkward att den enda komplimangen jag fick på flera år var "vilka fina ögonbryn du har". fick panik dagen därpå och förstörde dem med pincetten.
 
att jag verkar ha ganska bra koll på hur jag är som person
 
att jag tidigare trott att min ungdomsacne ska vara över nu men det har kommit en ny armé med krigare och de partar ihop sig och gör kratrar över hela mina kinder *:))))*
 
att det finns några tjejer som jag verkligen verkligen verkligen tycker om 
 
att det finns inte mycket som är finare än pojkar med brunt lockigt hår och brittisk accent 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0