2012 I REVY AUGUSTI

sommarjobbandet fortsatte och det va lika trist hela tiden. men pga långa dagar fick jag en vecka kortare period och det gjorde mig helt ok lycklig.
 
erik fyllde 18 nån dag och då hade vi tråkig dag i stockholm men han fick se the love of his life iaf (dvs inte jag utan panda da panda)
 
vi firade erik senare och jag ramlade ner från staketet och vaktade deeptalkande par och allt var lite halvkaos och sen grät jag i många timmar över ingenting men party party på den då. 
 
vi såg the dark knight rises på bio och den var bra trots att jag knappt ens tjuvkikat på batman tidigare.
 
en liten flicka på typ 12 år började tjata om att hon älskade caramell och jag mådde illa över den plötsliga konkurrensen för den hästen är min min min bitch.
 
jag och johanna åkte till leksaksmuseum och åt lunch vid ett slott. skojade om dagsländor, yolo och lev som om denna dag vore din sista lol.
 
skolan började igen och amanda och jag flyttade ihop i ett skåp på bottenvåningen. 
 
åkte på släktträff i finland och det va lite freaky och de enda som var roliga var väl vi från sverige.
 
vi hade mössprovning <3 
 vi satt där inne i klassrummet och ba IIIIIIH OMGOMGOMGOMG *KLAPPKLAPPKLAPP* medan alla andra ba mm kul:))
 
och aa augustijävel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0