2012 I REVY MARS

ålga sov mycket i min säng och jag dressyrade som ett proffs på karen en lördagmorgon.
 
såg ut såhär tills jag klippte av luggen själv för vad jag tror var första gången. 
 
spenderar en kväll i lospånga och skriker DÄR HAR JAG OCH PAPPA BYGGT ALTAN fler gånger än tillåtet. 
 
kaosar när jag upptäcker att tom är tom från dagis och går på isen med linnea och pontus. 
 
 
bokade peace & love och jag och elin spelade in first aid kit-musikvideo i picasa. 
 
klippte luggen för kort och hade mössa i sju år.
 
var på björnön med klassen och alla ramlade när vi lekte värdelösa lekar.
 
roadtripade med pontus till gamla stugan, åt pastapesto lunch med elin och pelin hos elin och tränade ihjäl pelin.
 
 
pelin och jag åkte till stockholm på världelös ung media-grej och smygfotade kärleksfulla par.
 
och sen åkte vi till ikea och jag köpte en klädstång och den är bäst fortfarande och sen var mars också slut herrå

Kommentarer
Postat av: elinpelin

haha "med elin och pelin hos elin"

2012-12-23 @ 23:18:17
URL: http://ewalfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0