2012 I REVY TJENA JANUARI

började året såhär och var tydligen rejält förkyld efter en halvkass nyårsafton.

hade nyss börjat lyssna på collin mcloughlins covers och bestämde mig för att ta tag i mitt liv. gick bra.
 
åkte och gjorde vet inte vad på erikslund och jag började inse för mig själv att erik inte är en sån man lever sitt liv utan. han skröt i timmar om denna bilden hahaa. 
 
åkte med alex och kriv till sala när de tatuerade sig och johanna var väl besviken på det dvs kaossms haha naw minnen.
 
pontus och jag sjutsade ner berglund till stan för han skulle fira sin 18årsdag och min egen krogendebut kändes så jävla avlägsen. 
 
jenny tog en sån här fin bild på mig och vi inaktiverade våra facebook-konton och det va jävligt skönt. 
 
hade radioprojekt OCH lilla vilja-projekt och jag crushade så mycket på klasskompis hahaha å jisses
 
 
spelade massa wordfeud och längtade utomlands. berättade om min "första gången" för madeleine och berättelsen publicerades i vlt. 
 
köpte kruka+krukväxt på ikea för 21 kronor. var på fest hos elisa och då var det erik som blev arg. och pontus skjutsade hem mig trots att det är typ 300 meter jag vet inte. 
 
 
och jag skrev detta: "och utan att bli allför elak så skulle jag vilja berätta för dig att du har tappat kontrollen över din frisyr, du tar alldeles för många bilder på dig själv och det är ett mysterium varför du publicerar dem som panoramafiler och nej du är inte så cool i din bil" om dum pojke och det var kul
 
och vi firade pelins 19årsdag hemma hos henne och linn var hur söt som helst
 
och sen i slutet av månaden fick jag erik att hångla med mig och allt kaosade men han sa snälla saker iaf och sen kaosa det lite till sen åkte vi till stockholm samma helg och sen va januari slut!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0