2012 I REVY WHEN SEPTEMBER ENDS

började månaden med att grina över att hogwartsexpressen ännu en gång lämnat king's cross utan mig.
 
gick hem från erik en dag och dog av förvåning när det sprang omkring kameler på skiljeboskolans grusplan. hahaha sånt wtf-moment.
kanske va sån här minns ej aja
 
hoppade med min finafinafina hest. hon är fan the love of my life. "har du nån facitbok till den här hästen eller???"  ja :'))))
 
kände mig ensam en hel del men erik bokade daughtry/nickelback så det va fett.
 
selma fyllde fyra år naw så vi sprang i skogen och gick vilse
 
bodde i annes lägenhet i stan en vecka. var sjuk etc men SCHEMPADE PÅ pga ville va på topp ni vet
 
mysgosade på kulturnatten med amanda malin och anna etc i mina skönaste tights naw
 
katterna överlevde och jag saknade dem när vi flyttade ifrån dem igen
 
firade joshua ute i skultuna och det va kul men udda
 
blev avkastad av jättehäst och ryggen var död i evigheter
 
skrev ett helt inlägg med utdrag ur bästa boken <3
 
http://gemigensol.blogg.se/2012/september/det-ar-inte-sa-komplicerat-som-man-kan-tro-det-dar-med-att-hangla-det-ar-bara-att-gora-det-sitter-i-ryggmargen.html
 
och aaa september ended

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0