DO YOU ARE FROM USA?

 5 frågor till cha
 
 

1.      Hur ser du dig själv?

På ett alldeles för negativt sätt tror jag. För asså seriöst, har bästa vännerna(+EN POJKVÄN!!!!) och de måste ju tycka om mig på grund av nånting? Men jag tycker att jag är dryg/lat/irriterande/gnällig/kontrollfreako. Skämtar för mycket på andras bekostnad, blir arg för småsaker osv.

   Men jag tror jag är bra på att i alla fall märka det på mig själv(bra pga hatar när folk är förjävla dryga/vadsomhelst utan att veta det själva). Inte för att det hjälper så mycket, men kan ansvara för att jag är en bitch/etc. Inte alltid men ”aja”. Beror väl på hur mycket jag bryr mig :) ok ordspya. 

   Aaa iaf. Förut beskrev jag mig själv som snäll, trevlig, omtänksam men to hell with that ca. Kan väl va trevlig och sånt där när jag vill men vill sällan. Litar inte på folk och har en extrem jävla självbevarelsedrift.

 

 

 

2. Finns det någon filmkaraktär som du är lik?

Hoppas jag är fett lik nån hjältinna eller nåt men tvek på den. Tror jag är lik Rachel i Glee(VET ATT  DET EJ ÄR FILM) förutom att min sångröst är lika bra som en ödlas. Bitchig, dryg, töntig, besserwisser, you name it. Och typ smörigt trevlig när jag vill. T.ex när jag pratar med rektorn/har ett viktigt telefonsamtal. Kvittrar mer än prinsessfåglar.           

 

 

3. Nämn ett eller flera citat du gillar.

"Imagination is more important than knowledge." – Albert Einstein

“You define beauty for yourself, society doesn’t define your beauty”- Lady Gaga

 

 

4. Har du någon särskilt töntig sida?

Beror så mycket på vad man tolkar ordet töntig som. Kan tycka att alla mina töntigheter inte alls är töntiga.
 T.ex. säger jag ofta till mig själv att jag är töntig pga har så mycket känslor. Har ju bara resulterat i att jag hållit tillbaka alla mina känslor och varit zombifierad många gånger.
T.ex 2. säger jag ofta till mig själv att hela jag är töntig vilket bara har resulterat i obekväm pga kläder jag inte trivs i, livsstil jag inte trivs med, etc. 

Har lagt av med att tycka att saker är töntiga. Såklart, nån person hit och dit beter sig töntigt, men i det stora hela, whatever.

 

5. Hur har du förändrats de senaste åren genom stil och utseende?

Har aldrig tyckt att jag haft någon särskild stil. Brydde mig inte det minsta om kläder förrän jag var kanske 13, till dess köpte mamma kläder till mig. Och inte som att jag skaffade värsta stilen då utan gick runt i basic vit-svart-grått ev blått och brunt ibland pga det va nice + började sminka migminimalt.

  På Skiljebo var det chill hela livet och jag kunde gå i mjukiskläder 5 dagar i veckan utan problem. Plus fulknut på huvudet haha asså mmm. Gömde finnarna genom att luta ansiktet i händerna ist för att täcka med smink. Folk blev amazed en dag då jag ansträngt mig och sminkat fint haha ba ”shiet jonna” jag ba mmm i know.

   Men där nånstans i nian vare väl mer ”seriöst” och min avslutningsklänning från när vi s.k. examinerade från Skiljan har jag ju fortfarande och använder flitigt såatte fett bra jonna, fett bra.

   I ettan på gymnasiet trodde jag att jag behövde va fett business och ville ha kavaj varje dag men det va ju en dum idé. Så klurade lite med stora tröjor, overkneestrumpor samt haremsbyxor. Saknar serri haremsbyxor, fetttt bekvämt.

   Och sen har det vinglat lite hit och dit men asså min glitterklänning, knästrumpor, bombarjacka, converse är vad jag lever för. Känner mig aldrig snyggare/bekvämare än när jag har de kläderna på mig. Fett kvinnlig+så lite färg som möjligt. Fett. 

 

 

nu ska jag ge mig med dessa frågor pga töntigt xD men hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0