OLD BEAUTY, DU KAN NU DÖ

lördagen den 5:e september 2009 tänkte jag på ångest och skrev om det för första gången på bloggen. 
den 9:e december 2009 ville jag bli vuxen. 
31:a januari 2010 hoppade jag bana med kurre helt fantastiskt bra efter att ha åkt av vid första hindret/försöket, och dagen efter skulle anton följa med mig hem efter skolan. 
den 28:e mars 2010 tittade vi på ålga första gången och jag ville hellre ha den andra tiken. 
den 23:e april var valpen hemma hos oss, jag var sjuk, anton och johanna kom och hälsade på och sen åkte vi till culturen och hämtade boken jag fått min text inskriven i och min röda ros.
den 18:e juli 2010 funderade jag över hur klassen på KG skulle se ut. 
"Tror nämligen att jag inte kommer ha någon tid för att sakna folk när allt väl sätter igång. Viktiga människor håller man "automatiskt" kontakten med. De som det inte blir så med, är väl helt enkelt inte så viktiga.!"



idag, 28:e februari 2012 såg jag ut såhär och gick klädd precis som jag ville. långrandiga strumpbyxor, mockajacka och hela köret. 
varit på konstmuseet, stretchat på ett flexpass och pratat med typ alla mina bästa vänner.
sitter och läser gamla saker och är nostalgisk. hej mitt liv

Kommentarer
Postat av: Jenny

så vacker min fina vännnn

2012-02-29 @ 11:41:27
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0