NO ONE CARES UNLESS YOU'RE PRETTY OR DYING

jag fick en kommentar på ett inlägg. "gud vad fina bilder!"
först blev jag lite sådär glad och liksom ba aw nawsie taaack!
sen klicka jag mig till inlägget och det va inte ens fina bilder. random kameraklick under gårdagen eller vare va. man ba "mmm tack, du kan väl va ärlig istället". hade vart gladare om hon kommenterat typ "du ser väl att halva den där bilden är oskarp?:)"
så hade jag typ ba mm tack jag vet:)
menmen.
ikea har jag besökt och köpt min första krukväxt. plus silverkruka. 21 kronor tillsammans. känner mig vuxen. nu när jag har en krukväxt som jag betalade i snabbkassan är det väl dags att flytta hemifrån. känns som att jag kan klara mig själv liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0