I DON'T DRINK LIKE EVERYBODY ELSE, I DO IT TO FORGET THINGS ABOUT MYSELF

jag är så jävla jobbig ibland. så jävla tyst och så jävla... tyst. 
ibland tror jag att jag blivit helt hundraprocentigt "jag" men ibland har jag en sån jävla lång bit kvar. 
OCH  jag är så jävla irriterande som bara låter saker vara. lämnar handduken på golvet trots att jag ser när den faller ner från kroken. lämnar tvättkorgen i mitt rum trots att den är fylld till brädden om inte mer. lägger inte in kläder i garderoben trots att det är mer kläder i rummet än i lådorna där. låter dammet ligga kvar trots att man kan skriva dikter i det. 

ligger i min säng i nya udda underkläder och trosorna stramar runt mina höfter och får mig att känna mig som att jag ska ramla medan jag går. JA JAG LIGGER NER NU MEN NÄR JAG GICK. kan på nåt vis inte andas ordentligt. andas tydligen med höfterna. 
 
HAHA aja vet inte. första jobbdagen och nu mår jag ju kaos:)  ska se på en film som handlar om 70talet och äta det äckligaste jag vet because I can och kanske gråta en skvätt för att jag vill. mmm japp hatar förändringar tydligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0