HEAVEN

HÄHÄ så random
hej alla monsterdiggare som sagt. jag heter jonna och det här är mitt liv.
jag fyller år på jävla fredag. asså åldersnojan jag fattar inte ens??? aja skitkul och bra osv
födelsedagsshoppade i förskott idag GRATTIS MIG SOM HITTA EN RÖD MOCKAJACKA PÅ STADSMISSIONEN ÄNTLIGEN. längtat efter en förevigt ca. plus en bandeaugrej som plattar till mina tuttar ännu mer men fan så bekväm. OCH GLITTERNAGELLACK
hade bästa mötet på länge idag. ida är fan sveriges bästa chef.
har dessutom börjat längta så brutalt efter peace and love. rihannas where have you been på radion på väg idag..... gah. 2 veckor kvar woooooooooooop.
haha aja, överpeppad på allt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0