I WANNA BE DRUNK WHEN I WAKE UP

wop fina classm8sen

jag är helt rörd över att mina vänner tar studenten imorgon och förmodligen kommer ha den bästa dagen i sina liv. jag är helt rörd över att jag har mitt sista riktiga sommarlov nånsin och jag är helt rörd över att hela världen verkar vara så glad just nu. eller vadå rörd. vet inte alls vad jag har för känsla i mitt hjärta just nu. sitter och gråter och står knappt ut med att vara i min egen kropp men det gör ingenting. jag är livrädd för att bli s.k. vuxen om en vecka och några timmar men det gör heller ingenting. blir galen på mig själv och på de flesta andra men det gör heller ingenting. 

alla de som tar studenten imorgon måste iaf ha bästa dagen imorgon och jag gråter åt era lyckliga inlägg bara så ni vet. tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0