JAG TYCKER ATT DU GNISSLAR ROLIGT

10 saker jag tycker om:
Spontana aktiviteter som blir helt jättebra
Solsken
Nybäddade sängar
Första koppen kaffe på morgonen
Att vara hemma själv
Promenader med nyfunnet favoritalbum i hörlurarna
Hångel
Att hitta perfekta grejer second hand
Komplimanger som jag faktiskt kan ta emot
MAT

9 saker jag tycker mindre om:
Regniga morgnar om man ska till skolan
Försenade bussar
När jag är hungrig men det inte finns nåt gott hemma
Velighet
Dåliga covers på jättebra låtar
Höga förväntningar som orsakar besvikelse
Människor som inte låter andra vara/se ut precis som de vill
Inspirationsbrist
Stunden när man är i desperat behov av musik men känner sig som att man tröttnat på varenda låt i hela världen

8 bloggar jag läser:
ebbazingmark.se
florasblogg.se
ewatson.devote.se
karinbylund.blogg.se
hildasandstrom.se
www.devote.se/forni
blogg.veckorevyn.com/ptfia
www.fridasalomonsson.com/blog

7 saker jag vill göra i framtiden:
Sitta i ett fönster minst 5 våningar upp min egna lägenhet, det ska rinna regndroppar nerför fönstret och jag ska titta på människorna som går nedanför på gatan
Fira nyårsafton i New York men skita i allt och bara äta homedelievered thaimat
Ignorera byxor varje dag i minst ett år
Resa utomlands utan minsta krav på sol och bad, bara se alla fina platser 
Flytta till en plats där jag inte känner någon 
Skämma bort min dotter
Dö och vakna till liv igen

6 böcker jag tycker om:
Harry Potter 
Hungerspelen
Ursäkta om man vill bli lite älskad
Bara inte du
Innan jag dör
Himlen börjar här

5 saker jag är rädd för:
Döden. 
Att bli övergiven.
Mardrömmar.
Jordens undergång.
Alla dom som alltid förföljer mig på kvällarna när jag är på väg hem.

4 ord som beskriver mig:
Fundersam.
Överseende.
Glömsk.
Hungrig.

3 saker jag ser fram emot:
Alla somrar resten av mitt liv
Hemifrån-flytten
Australien efter studenten

2 snygga killar:
Jake Gyllenhaal när han är i Love and other drugs
Orlando Bloom

1 bra låt:
All for Sara [All for you] - Armand Mirpour


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0