DU SKULLE SÄLJA DIN SJÄL FÖR ATT FÅ STANNA DÄR

jag vet inte vad det var som fick fågelfan att sitta kvar i trädet medan jag "smög" närmre och nämre ju fler bilder jag tog. man såg liksom hur obekväm den blev efter någon minut. den flög i alla fall argt iväg efter ett tag när jag flyttat mig själv och kameran till andra sidan. därmed gav den mig morgonens värsta och enda hjärtattack.
skolvecka igång igen och så jävla skönt att vi har vanligt schema nu och inget projekt eller tema. saknar att gå i normal skola ibland trots allt. snart sommarlov, bästbästa peace and love närmar sig. damn.

Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Vackra bilder!

2012-05-19 @ 12:54:35
URL: http://clararingqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0