OCH JAG ÄR EN VINNARE IGEN

 
var på den jävla gymnasiemässan i 11,5 h pga tog på mig 2 pass och jobbade där emellan så blev ca 03954 h extra. 
och jag avslutade ca alla "samtal" med aaa men gå på OLIKA öppna hus pga där känner du bäst hur det kommer va på skolan
 
inte för att jag skiter i ifall min skola får fler eller färre elever så fort jag slutat där. utan för jag vill att varenda unge ska hamna så mkt rätt som möjligt så de mår så bra som möjligt i sina liv och inte plågar sig själva med nåt de inte vill i en klass de inte trivs.
ok man kan byta hit och dit efter man börjat men det är fan så mkt lättare att bara trivas direkt.
tack puss aja hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0