STREETLIGHTS / PEOPLE

lite såhär såg bl.a. vädret ut. 
älskar målningen på husväggen och undrar varför inte vi har såna fina grejer här hemma.
 
maskinens spelning var grym. jag som inte är världens största fan dansade galet, blev omkringkastad mitt i smeten och skrattade högt åt all glädje. det var liksom det som gjorde hela grejen. att alla var så tacksamma för att maskinen krupit in på lilla pluto.
 
i fredags klev vi av bussen på malma gård utanför hökåsen. bläcksvart. 
men festen var trevlig, anna verkade lycklig och de flesta hade jävligt snygga kostymer etc. pratade med ett gäng militärer och dansade crazy dance intill sexiga tjejer som ålade runt sig själva.
 
igår hängde vi hos erik. kortspel, fifa och vodka hit och vodka dit. och så förstörde vi sedan stämningen genom att ta oss ner på stan. men fan vad jag skrattade med bästbästa amanda och hanna. åååh sån glädje. 

idag spelade vi fifa igen och jag har önskat mig amerikanska pannkakor hela dagen.
 
nu, hemma, hänger jag i fjortiskorta shorts och hela kannor med kaffe. 10 över börjar reprisen av grey's anatomy. (tack kanal 5. TACK.)
och imorgon börjar skolan igen. jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0