WOULD YOU HOLD ME LIKE YOU USED TO

 
moment jag totalt glömt bort : 
såg visst chris medina uppträda på fiskartorget för typ ett år sen aja :) 
inget att oroa sig för chrissygubben jag tycker ändå om typ en av dina låtar fortf
 
men såhär äre. förut hade jag alltid fina ben. året fucking runt. seriöst. skojar inte ens. 
nu är de forever blåslagna på somrarna(iaf denna fyllesommar), och rödprickiga/äckliga på vintern pga kalla och typ torra och går ej att raka ens pga ormskinn blandat med typ brunstig nakenhund jag vet ej asså seriöst fatta äckelpäcklet
 
såatteh
önskar mig i julklapp: fina lena ben forever
 
VILL INTE HA VINTERBEN AJA
 
 
annan önskning: 
vill ha sån här tröja i andra färger dock svårt pga min faster har stickat den själv *:)*
så andra stickade tröjor som täcker rumpan plus inte har för stor urringning går också bra aja herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0