YOU MUST BE SOMEWHERE IN LONDON

hej babes vad gör ni ens här
vad gör någon ens här
 
är så jävla omotiverad. gör uppgift efter uppgift men får inte minsta lilla feedback. np, sure men what the hell. 
har inget jobb. kollar mejlen 3 gånger om dagen men får bara meddelanden från twitter eller weheartit. 
 
men bitches what the hell. lever ju eller hur. bytte ut skrivarkurs till ridlektion för det känns mer nödvändigt. skönt att skriva men inte som att jag ba mm fett fan va kul. min portfolio äger redan och den där annelie är så dödstråkig att jag vill kasta slem på henne.

på fredag ska vi kika på utomlandsliv och se jonas gardell. och äta fruktsallad. skönt att längta till lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

"..inte som att jag ba mm fett fan va kul." Jag LOL:ade.

2012-11-26 @ 17:19:43
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0