YOU DON'T HAVE TO WORRY, THE PAST IS JUST A TIME

hej
 

söndag dvs borde göra en veckogenomgång. är väl dumt att jag slutat med sånt right? nej? aja
i måndags var jag glad på livet men såklart så fick jag/redaktionen veta att ung-sidorna ska bort. ung läggs ner. vi dör. 
och de tre dagarna som följde var äckliga pga trasig mage och allmänt trasigt och den här skolperioden är den tråkigaste vi haft sedan tema ekonomi typ.
och i fredags blev vi 4 månader gamla och firade med att glo på varsin serie. 
och igår var jag full och glad trots kaos. och idag har jag sett hungerspelen och gått 4 kilometer med johanna och pratat om ingenting. 
ÄH NEVER MIND HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0