FIRST YEARS AT HOGWARTS ARE GETTING SORTED RIGHT NOW... AND YOU'RE HERE. TRAGIC.

jag var uppriktigt ledsen imorse när jag påmindes om att Hogwartsexpressen lämnat Platform 9 3/4. lite senare byggde jag globen och sommarstockholm av äggskal och annat. såg snow white and the huntsman och förälskade mig i ännu en hemsworth-bror. 
för ett år sedan pysslade jag med bilden ovan. fast besluten att så småningom pierca den där jävla näsan. vid senare tillfälle gav andreas mig väl uttänkta stylingtips, beroende på om jag skulle pierca näsvingen eller -väggen. inte förrän för någon månad sen beslutade jag att inte pierca näsan. 
och fortsättningsvis då, denna dag. såg kameler jogga omkring där jag för något år sedan stod och stötte kula bakom skiljeboskolan under hundratals idrottslektioner. log sedan åt varenda människa jag passerade resten av vägen hem. ikväll ska jag på inflyttningsfest hos någon jag inte känner men det kommer nog gå bra hehe aja hejdå

Kommentarer
Postat av: Matilda

HEEEEEET DU ÄR

2012-09-03 @ 22:43:42
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0