THIS LOVE IS KILLING ME BUT YOU'RE THE ONLY ONE

 
När jag gick i nian panikgrät jag till Daughtry, dämpade min ångest med Daughtry och blev återigen pepp på livet med Daughtry. Sen dess har jag fallit tillbaka till dem lite då och då, i ungefär samma slängar som The Fray och Nickelback. 
De tre har alltid hört ihop för mig på något vis, Daughtry och Nickelback lite tajtare än The Fray, som är lite på annat sät. Och nu är Daughtry förband till Nickelback i Stockholm den 12e. Och Erik bokade idag biljetter till den konserten. 
Jag är rätt så glad, om man säger så. The Fray ska jag och Linnea se. Nån gång.
 
 
AEJ ASSÅ DAUGHTRY OCH NICKELBACK mmm puss va bra. till och med mamma ba "Men åh, vad kul!" och jag ba MMMM DET ÄRE!!!!!!!!!!!!!! <3
 
i övrigt flyter väl livet på, jag är lite yksinäinen men det är ingen fara. ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0