very ghetto fabulous mvh yang

vilma plånkar på sin nya gitarrjävel och från övervåningen låter det bara som att det är en mobil som får oändligt antal sms. hmh jaja det blir väl bra. har jag tur kan hon spela på mitt bröllop och min begravning.
 
 
träffade amanda och sedan också jenny på stan idag och jenny gav mig en av de finaste födelsedagspresenterna jag fått. en resedagbok med färdiga rubriker och plats för foton. SÅ fin!
vi satt i vasa och lunchade lite och pratade sådär som vi alltid gör. från det ena till det andra till det tredje till det första. så skönt.
plus att det kändes som värsta utflykten att ta mig ner till stan och inte vara kvar på de här områdena kring malmaberg.
 
 
jag köpte skor och linnen också det var svåert att ta bild på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0