2012 I REVY MITT DECEMBER

dad turned 48 och vi firade knappt och det gjorde mig irriterad och jag gjorde fula blogglistor igen.
 
var riktigt jävla influensasjuk och det var bara hemskt. grinade i en vecka ungefär, så fort jag inte sov.
 
ville hångla med min datorskärm när jag såg darins avsnitt av så mycket bättre.
 
vi spelade in tv-program i skolan och hade luciashowen och jag älskar älskar älskar min klass ibland. hade lussevaka en dag försent för vi är så mogna. 
 
blev ett halvår gammal med min pojke och det var fint.
 
och så kg-party och kg-fest och kg-kaos.
 
sen var det jul 
allt var rätt traditionsenligt förutom att allt var lite mermermer och att johanna och robert berättade att de förlovat sig. så fint 
 
och sen dess har vi gått på bio IGEN och haft lov och mellandagsshoppat 
 
och NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR yay
 
vi hade trerättersmiddag hemma hos fredrik med roliga människor, smällde raketer vid tolvslaget och jag och amanda nyårspussades. "oups jag glömde" sa erik och vi fick hångla i efterskott istället aja:)
hade nog roligaste nyårsaftonen nånsin(vad har jag ens att jämföra med) och idag är det huvudvärk all day all night men värt det så. 
 
 
och nu är det 2013 och det känns så jävla skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0