alla som gillar matilda räcker upp en hand o/

haha pallar ni hur snygg hon är eller? blir hon snyggare avlider jag inom en snar framtid var så säkra
 
 
det va typ vad jag vill säga med detta inlägg men anyways.
HERE IS AN UPDATE 4 U GUYS:
 
har typ roliga dagar?
härmade folk igår med amanda och ni ba "ni va säkert roliga" vi ba nej.
sen såg jag pitch perfect på kvällen och fat amy är bäst. är kär.
 
är också kär i bambi. d e 1 häst. vi va dressyrproffs idag trots att hon skenade sju gånger lite halvt och var rädd för en skylt.
HERRÅ 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha men baaaaaaaaabe!!!! Du gör mig så generad!;$$ Och jättejättejätteglad när du skriver så fint om mig! DU är minst lika snygg, och har framför allt en underbar personlighet!

2013-01-13 @ 01:32:55
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0