BUILDING GUNS AND BREAKING HEARTS

mmmha jag erkänner. jag har ätit exakt hela dagen idag. inte i typ äckliga mängder konstigt nog på nåt vis men typ i ultrarapid hela dagen. sen blev det kvällsmat och jag va varken hungrig eller mätt men tänkte äh fuck it och efter att jag då ätit läskigt mycket så visste jag inte om jag var hungrig eller mätt. eller visste väl men denna mage skickar totally fel signaler till huvudet since 2010.
 
sett 6 avsnitt av girls och det handlar himla mycket om sex och lite för lite om min favorit dvs jessa och aaa. nästa vecka ska jag göra roliga saker inget särskilt egentligen men ändå. ska skriva en novell nu gnatt
 
ps. varsågod. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0