I'M THE QUEEN OF NOTHING - I'M THE KING OF THE WORLD

performances naw. 
 
jag önskar att vi hade olika clubs på vår skola också. 
i veckan börjar sista terminen för oss treor och jag önskar att vi alla verkligen hade någonting att dedicate our hearts to. glee club, cheerios, art club, sychronized swim team och haha till och med celibacy club för fan. 
  är så glad att jag har nju:z (club) i alla fall och att det är vad jag ska börja min vårtermin med.
 
tog en prommis med hundarna och grät lite över hur snabbt allt går. mindes hur varje hundpromenad för några år sedan avbröts av ett gäng klasskompisar+andra kids som hängde nånstans på området. 
hur självklart det alltid var, att man alltid hade nånstans att befinna sig utan att det snurrade omkring darrande frågetecken i bakhuvudet.
men men it's not the end of the world som jag alltid verkar tycka varenda sekvens är. 
 
ettis naw. 
 
min sista termin på kopparlundsgymnasiet. ca 150 dagar till studenten.
just nu har jag inte så mycket separationsångest. är mest taggad på att leva lite med min klass. och jag tänker på studentdagen och längtar men samtidigt inte. 
ska verkligen göra mitt bästa för att inte gnälla varenda sekund om hur tråkigt det är att plugga, hur dåligt upplagda vissa scheman råkat bli. ska göra mitt bästa för att glädjas åt att jag går på en sån fin skola som jag gör. 
 
peppa peppa alla treor. peppa för fan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0