19

 
 
 
15e juni var/är min dag och de senaste åren har jag haft så grymma födelsedagar. förra året då hela dagen var olika händelser som gick in i varandra och bra människor som jag träffade i omgångar och allt bara flöt på och va fett. 
igår var hela dagen ett långt pepp inför kvällen då jag ca skulle ha första FESTEN hemma hos mig. hashtag fest liksom. min fina kusin kom hit från hällestad och allt va bara äg pga ca alla mina älsklingar var där. vi lekte lekar och ba megahängde. var väldigt kär i allt. 
 
idag är allt upp och ner ner och upp, lite som dagen efter studenten. har legat i sängen 90% av tiden, grinat åt lejonkungen, nojat över framtiden och ätit en skål med chips nästan helt själv. erik har legat bredvid och ba "se inte så ledsen ut" och hjälpt mig med de där chipsen som inte ens va goda. huahuahua jaja imorrn är jag vuxen och 8timmarsjobbar igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0