midsommar

 
2010.
   vi mixade ihop de "drinkar" som idag är våra favoriter. tog bilder i hannas trädgård och lipandet fick följa med när vi förflyttade oss till malmaberg. spenderade kvällen i knät på alex, med avundsjuka blickar från en annan pojke, suktandes efter ytterligare en. när alkoholen slog till märkte jag att jag visst var heartbroken. naw sweet youth
 
2011.
   ca första gången jag umgicks med dessa pojkar. asfett? middag i patriks lägenhet följt av jordgubbskastning, titanic-feelings och förflyttning till patriks andra boende. var vakna hela natten och promeneade ca 2 och 2 ner till stan för att mötas upp, åka hem till johanna och jag awkwardhånglade vid 06 på morgonen pga fanns inte mycket annat att göra när johanna och alex bestämt sig för att sova.
 
2012.
   mötte amanda för att fira traditionellt på djäkne. hängde med rebecca och gabriella och såg en liten tjej banka sönder sina storebröder. FIN dag. åkte hem till mig, flätade blomkransar och begav oss sen till anna. åt tårta och skrek över tavlan från vänner. tappade bort oss i dålig musik och sen kändes det som att kvällen var över. överlag bra midsommar.
 
2013
   idag är det jobby och jag har blivit uppmanad av tant_87 att dansa till "vill du se en stjärna" och få varma kyssar. (MEN ÄR HAN SNYGG DÅ? DU MÅSTE HA KUL IKVÄLL DET FÖRTJÄNAR DU! *danzzzmovezzz* haha bejbtant)  men inte iklädd mina trasiga shorts. nejnej.
 
 
FAN vad en lipar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0