crossroads

 älskar denna? 
 
 
en hel musikvideo blev gjord igår. multimedia b.
det tog 43893280 år att göra bilmanuset.
filmning, klippning, allt annat - tog en dag att göra.
bra jobbat girls.
 
 
en kostym, en skjorta, slips och bröstficksnäsduk valdes ut igår.
jag SÖRJER att jag inte ska vara med erik hela studentdagen. SÅ SNYGG???
 
haha studentdagen. känns så jävla långt bort.
alla åker på studenkryssning nästa vecka (jo pappa det är verkligen alla) och jag ba untz untz här hemma. det gör mig verkligen ingenting, samma sak var ju med 100dagarsfesten och kommer bli med balen.
hahha jag är nog västerås sämsta trea?
 
 
 
IDAG I ALLA FALL.
vi åker till stockholm om någon timme, amanda elin och jag. inte för att göra något särskilt egentligen tror jag, bara make love in that club. 
skoja. 
men det blir mysi
typ såhär mysi.............
 
 
och så skola imorgon och så ledig i sjuhundraåttio dagar sedan.
hinner resa jorden runt fram tills nästa skoldag.
oups nej har inte råd, betalade nämligen australienbiljetten igår.
HÖRS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0