lika blåögd som jag

 fina fina fina.
 
jäääävla förkylningar jag drar på mig det här läsåret. ALDRIG varit sjuk såhär "ofta" i mitt liv. katastrof. 
   snorat litervis och nyss t.ex. hostade jag upp äckligaste vita slemklumpen aja gott & nu vet ni det:D hela halsjäveln är uppriven och jag fryssvettas hela tiden. jippey
 
 
 
mennne. vad har jag gjort hittills då? det är väl ändå sånt man skriver om i bloggjävlar.
 
eh har jag berättat att jag köpt studentklänning? i februari köpte jag studentklänning, dagen efter att den kommit in i butik. jesus. undrar hur många gånger jag kommer ångra mig mvh kräsen (den här har typ för mycket mönster i tyget aja)
 
och i lördags morse åkte vi till göteborg och typ. gjorde ingenting och drack alkohol? ne vet ej jag va bara trött men det var jättefint och dagen efter var det kaffe och massa dialektprat och sen 1 2 3 var jag sjuk så har gråtit 68 ggr på tre dagar tjoho och nu kom en till slemklump hörsdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0