vingar

som en lyxig lyxfru deluxe har jag gått runt här i kort svart klänning och silverörhängen och lagat mat, bakat, städat, lagt hårinpackning, tittat på mina bästa serier och till och med jag vet inte, rensat garderoben.
kräks lite på mig själv men så har man ju tagit sig igenom ännu en dag hipp hurra.
 
nästa vecka har jag semester (efter att jobba 11-21 på måndag men det är väl fet uppladdning).
 vi åker via gränna ner till varberg och så spenderar vi helgen i falkenberg och dricker falcon och ser min livspartner eric gadd på olivias place. 
 ser mktmkt fram emot och ska försöka att inte ha ångest över att va ledig ahahah. hade 4 oplanerade dagar den här veckan, slet mitt hår till jag fick en till arbetsdag. (hann ha de där fyra dagarna i mindre än 20 h) 
 
jarå. 
 
herrrå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0