SKRIV

skratt skratt skratt
 
tjo bre va händer jao
 
här sitter jag å är fett ensam. äter en asgod pasta som jag lite sponant kokade ihop. har man pasta grädde och ost + typ vad som helst går det ej fel. det gör brara inte det.
.FETT e BRA.
 
annars då?
lever mycket ensam hemma-liv denna månad med erkaperka. jobbar på på äldreboendet med mina finska älskade tanter och gubbar, och så säljer jag smycken och presenter däremellan på guldfynd på hälla. det är kul och skönt att varva, dessutom fått besked om att jag får fortsätta på båda dvs skönt. fortfarande inga planer på att försvinna härifrån. miao miao.
 
 
 
hannas mormor annika var inne i butiken häromdagen och sen fick jag akut hanna-saknad. tagit ut den på att titta extra mycket på geordie shore. det hjälper faktiskt.
 
 
ohlala. 
 
jaja ska väl ta tag i livet och typ ta på mig en bh. klockan tre blir det lite schemaläggning på äldry och så ett jobbpass på det. 
 
asskumt att skriva här igen.
jaja
tooodelllloooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0