DU KAN NU DÖ


fick bli den här igen

jag känner mig glad och varm i hjärtat på något vis. allt känns okej utom att jag inte är helt ledig de här sista dagarna. jag har ingen lust att pressa ur mig ord som inte finns på ett näst intill tomt word-dokument. heller inte att sitta i ett rum med smått tryckt stämning och le och le och le när jag frågar frågor om tråkiga saker.
så jag är ledig lite till. ett vänner-avsnitt till. och sen ska jag ordpressa. och sen ska jag vara ledig igen. äta mera socker. sova lika skönt som jag gjorde lite för länge i morse. och sen intervjupressa. och låtsas att jag hela tiden är lika glad som jag är just nu. heja heja mig

Kommentarer
Postat av: Elin

hej jonna, varför är du så snygg för? tacksam för svar. mvh elin :p

2011-08-17 @ 17:35:18
URL: http://elinwalfridsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0