SO I PREPARED A QUIZ FOR YOU



städade ett tag nu typ nyss. hängde upp nya klänningen i gardinstången och la övriga grejer i fina rader på mattan. jag vet inte varför jag lägger alla saker i såna här räta rader. men jag gör det medan jag städar. organiserat kaos om man vill kalla det för det.

jag har fotat väldigt ovärda saker i mitt rum med väldigt högt iso-tal. varit glad och arg och förvånad in i linsen och suttit jättenära spegeln och bländat mig själv. med mitt vackra yttre. mmmjodetvarså.

 jag har kopplat i högtalarna i datorn och märkte att jaha, det är visst såhär musiken ska låta. dumt att man nöjer sig med datorns högtalare ibland. eusch.

snart ska jag intervjua några killar och jag vet knappt om vad. har ni kul? ska jag fråga och ja ska dom svara och ja vad bra check check skriva skriva skriva.

äger veronica maggio-biljetten på riktigt från och med idag och från och med imorgon har jag också sett henne lajv. live. ok. bra.

hela tiden foster the people för ingenting är riktigt lika bra just nu. kanske någon liten låt här och där som typ the quiz med hello saferide men vet inte ens. och ja okej. maggio-låtar såklart.

"vem kom ens på det här med kläder?" frågade erik igår. vi skrattade tills erik grät i bilen och klappade som sälar åt allt som var tråkigt i skålkandetpåta. det var kul. det var det.

brb hökåsen. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0