M

 
men jåna din sjueke jevel
 
vaknade hos erik igår och bara grinade och grinade i sju trötta år haha så himla mycket feberjag och erik ba "jaha ehehe"
 
"jaha det är influensa" sa mamma när pappa hämtat hem mig
haha aja mamma bra att du är doktor pusspusspuss
 
från ca 01.00 i fredags kväll till ca 11.00 imorse var jag vaken i ca 9 timmar. kul feberliv jag har. 
idag är jag inte sömnig men fortf lika trött. spammar twitter med drygigheter och vill skicka fulbilder till pojkvän men han ignorerar mig så aja
kollar så mycket bättre och älskar darin mer än någonsin. ba GIRL STEP UP TO THE PARTY HEEEY och LOVEKILLER YOU'RE A LOLOLOLOVEKILLER asså babe vill bara va hans bff. gf. skoja vene aja. han är fetttt kär i maja så vad ska man göra:) babymaking punkt com
tjarråherrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0