IS IT CAUSE I'M SMARTER OR IS IT CAUSE I'M WEAK


så jävla jobbigt det där med att välja diverse profilbilder ibland. det tar ett jävla tag innan man finner ett porträtt som speglar ens personlighet slash allt det där man står för. min twitter har varit bitter och nattsvart. nu blev den lite gladare och lite mer sommarjag helt enkelt. från min födelsedag. glad och lite haha-men-vafan? ni har sett den här på bloggen flera gånger tror jag. nu är den dock kraftigt beskuren och allt sånt där. @jonnalinnea på twitter. tja 

äter vaniljglass och blåbär. bästa. tydligen är det fullt med järn i blåbär. låter ju inte vidare gott men aaa är väl jättebra. i övrigt har jag intervjuat västmanlandstwittrare i två dagar nu. aaa det tog två dagar. nej hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0