ONE LITTLE THING, TOO SMALL TO MENTION, BUT IT MEANS EVERYTHING TO ME

att rihanna skulle vara en fitta med att komma i tid och inte sjunga så bra visste jag redan innan. men att jag skulle gråta till regina spektors samson eller hoppa högt av lycka till christina perris arms visste jag inte. men åh jag dör av lyckan. gråtit, skrikit, sjungt med. bästa veckan med bästa människorna och bästa musiken. åh vill tillbaka framför scenerna igen. framför winnerbäck, timbuktu, mumford & sons, laleh, krunegård, melissa horn, kent, skrillex, rise against, rebecca & fiona, veronica maggio petter och daniel adams-ray, den svenska björnstammen, och labyrint och alla andra man råkade höra av  misstag. vill tillbaka till de enorma folkmassorna överallt, och framförallt till glädjen och kärleken. 

ungefär två och ett halvt dygn har gått sedan jag landade i min säng, med öronen fortfarande fyllda av oljud och brus. tröttare än jag varit på länge, men så glad att jag kunnat stå uppe på skrapan och sjungt euphoria för hela västerås. 
jag har hunnit med att gå på möte på vlt och tagit ett spontant biobesök med amanda. mycket mer än så är det inte. men det är ok för jag har semester. 

Kommentarer
Postat av: L

Åh, Markus.

2012-07-22 @ 15:36:08
URL: http://nativityinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0