OM MAN SKA KRASCHA SKA MAN GÖRA DET RIKTIGT SNYGGT / PLADDER

jag tror inte alls att jag tycker om de här bilderna men jag lägger upp dem ändå. från 15e maj 2010.


slogs av en sån flashback i torsdags inne i stallet och det slog mig idag att det är 105 veckor sedan hästen försvann. om jag räknar rätt dvs. jag är fortfarande helt handikappad av de saker jag lärde in så stenhårt med honom. 
jaja för de 105 veckorna sedan var det alla nationella i nian som var frustrerade och nu har jag precis fått G i nationella i matte b.
woopwoop jonna ja tack alla fans


105 veckor haha. så jävla krångligt det där med minnen. hur noggrannt är det egentligen? ska man grina och minnas fina saker eller ska man leva i nuet och skratta åt det som är? pga vissa saker minns man så lätt men andra saker säger det bara poff om så är de bortblåsta.
mina ögon kan inte fokusera så jag ser knappt vad jag skriver. jag går klädd i bleka kläder och hoppas att jag ser somrig ut.
om 3 veckor har jag varit 18 i snart 2 dygn och nästa tisdag börjar jag mitt sista sommarlov. lite så mår jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0