bildlista

Du och en bästa vän.
hahaha denna dagen, valborg 2011<3
 
Du som busig.
   ?????????? bör en lägga upp nakenbild eller nåt här eller 

 
Du som fotograf.
haha "fotografN"
 

Du som liten.

riktig loreen-lugg där minsann

En dag du minns.

<3


En konstig bild.

 
En bild som väcker känslor.aw pape VI TJEMPAR PÅ

 

En plats du saknar.bästa lägenheten. vill bo där på heltid föralltid. eller ok vill ta med den till typ... grekland

 

Någon du litar på.bästa elin

 

Någon du saknar.
varje dag ca

 

Någon du älskar.

 

Någon som betyder mycket.

 

Någon du tycker om.
   

asså bruds. 
 

Någon du skulle offra livet för.utan tvekan.

 

Något du vill ha.

studenten<33333333333333
 

Något som är viktigt för dig.

ponnisar 
 

Dig själv nyligen.

nyligaste acceptabla jag äger haha? bara jag bakom min kamera ju


Dig själv skrattande.

bra att man ser mitt ansikte jämt - faktiskt
 

Dig själv för längesen.

fortfarande nöjd över hur många komplimanger jag fick denna vilmas födelsedag -09. hade perfektaste håret ever? bra att man hade sin höjdpunkt när man var 15
 

Dig själv som lyckligast.

  såg rätt lycklig ut när jag sluta skiljebo tydligen:)   obs uppdaterar efter studenten
 
herrå det har varit kul att dela detta med er adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0