please be a part of my life

yay
 
 
skriver med pelin på facebook. hon pratar om att komma hit í juni då hennes "svenska syster" också tar studenten.
ehm, please?!
 
och återigen stod jag imorse, innan klockan ens slagit 10 och speglade mig iklädd studentklänningen. den blir typ finare för varje gång jag tar på mig den. typ laddad med med och mer bra energi.
 
 
 
igår träffade vi simon som var i australien hos pat och des i vintras.
och ehm. wow. 
för varje liten detalj vi får reda på känns det som att vi tar ett steg närmare vår resa. det är så jävla stort och så svårt att riktigt förstå. 
 
 
det är mycket just nu och det är mycket som är fint. det var snö i luften idag men har knappt brytt mig. hängt med familjen på loppis och i inredningsaffärer och ba mm. livet hjärta. toodels 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0