happily

åh mitt liv jag har min dator tillbaka. den dog på midsommarafton(happy happy) och har legat livlös på mitt golv sen dess. tydl har väl laddaren spruckit eller nåt men THANKS to elin så har jag en på lån nu och oavsett hur mkt jag hatar den här fking lådan så är jag glad att vi är återförenade.
 
 
nåt jag däremot inte återförenats med är ett tält jag sov i under peace and love förra året men erik är happily happily taking part of it as i write. emmabodafestivalen och idag kunde jag ej vara bittrare över att inte vara där
 
 
men to hell with that pga jag åker till australien om exakt 2 månader och vill typ fira med drinkar idag men planerandet tog mig ingenvart så jag tittar på psykfilmer som girl interrupted och shutter island istället, jävligt hälsosam.
 
 
 
det här va igår iaf
 
luv dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0