TA VAD DU VILL

är det nåt som inte gör sig bra i webcam så är det mitt hår forwardslash jag.
hur som. gårdagens och dagens i brist på annat. jag har tagit för vana att köra pusspussar. igår var jag dock mer intensiv än idag. typ sover där uppe.
ja hur som helst. min spegel säger att jag är snygg i hollywoodfluff. dock är klädvalet onepiece men det får duga för stunden. ska springa iväg till elisa för lite roligheter. vi var visst för okända för inflyttningsfest. alternativt för unga. tacka då för människor som elisa som är i vår ålder. som inte ska flytta nånstans. och bor precis vid donken. ja gud ja, tack tack tack

Kommentarer
Postat av: Ninni

Herre vad fin.

2012-01-22 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0